2011. március 26., szombat

Warum Dresden?


Az Elba partján fekvő Sachsen tartományi központja a város, melyet Erasmus célként választottunk. Itt töltünk egy fél évet Timivel, a TU-n (Technische Universität Dresden) fogunk technisches design-t tanulni/hallgatni/csinálni, ezen kívül megnézzük, milyen is itt az élet tavasszal és nyáron.
A blogban próbáljuk bemutatni mindezt, milyen is a mi nézőpontunkból. Tehát minden, ami Drezda, dizájn, város, utazás, érdekesség, élmény, humor, és ami csak úgy szembe jön. :)

6 megjegyzés:

  1. Jaj lányok valamit elrontottatok, a két Dresden-es kép között találtam vagy 5 különbséget. :D

    VálaszTörlés
  2. a helyes megfejtők között jutalmat sorsolunk ki! ;)

    VálaszTörlés
  3. tök véletlen akadtam rá a blogotokra. mindenki a bme-ről jön? :D
    üdv, Nordrhein-Westfalenből

    Pali

    VálaszTörlés
  4. :) hát sokan vagyunk... hiába. ezek szerint Te is? erasmus?
    üdv

    VálaszTörlés
  5. Heyhey, én pont váltottam Titeket... 2011 o"szén kezdtem maschinenbaun (a cél persze technisches Design) ;)... csak annyit akartam mondani, hogy a képen látható malac neve "Borstie" ;) és a wg-ben, ahol lakom, egy kicsit nagyobb, fehér barátja röfög a látogatókra ;) Mesi

    VálaszTörlés
  6. hello! ??? malac a wg-ben, jól értem? :)
    szerencsés vagy, hogy ott tanulod meg a "szakmát" :) ... mi csak belekóstoltunk, hogy miből is maradtunk ki... köszi az infókat! :D

    VálaszTörlés