2011. június 5., vasárnap

kicsit off :)

ez most nem annyira drezda, de legalább annyira hozzánk tartozik a bme is, ugye. ami valljuk meg, akármilyen is volt, nekünk az életünket alakítja, és mindent összevetve, én csakis köszönetet mondhatok a döntésemnek, miszerint mégsem építésznek jelentkeztem, hanem ennek a valaminek, amit a felsőoktatási tájékoztatóban láttam meg egyik unalmas estémen.

a most államviszgázó (és nem államvizsgázó) sorstársaknak egy kis vidámság, hogy azért kicsit sajnáljuk is. azért talán van mit... :) elment 6 év. de hova??? :)

úgy fél éve megszületett az ötlet, de akárhányszor le is ültem, csak a képek válogatásáig és a mosolygásig jutottam. de aztán a múlt héten sikerült, és nem is álltam fel addig, amíg "készen" nem lett. igazából még három ilyen videó kijönne a képekből, de majd akkor azt máskor. előre is bocsánat, ha nem előnyös képek kerültek bele, igyekeztem azért. :) sajnos van akikről kevesebb, vagy nem is nagyon volt fotó... és egyedül Nóritól kaptam egy csomagot. és neeem, nem azért mert erasmusosok vagyunk és ráérünk, ez még januárban volt :)

és remélem, ha már nem is a polimer laborban, vagy a gödöllői kisháznál (na abból nem sokat haszáltam fel :D) még sok ilyen kép készül majd ezután is. :)




2 megjegyzés:

  1. Timi!

    miattad fogok megbukni mágneses anyagokból, és tárgyalástechnikából!
    Hogy tanulok így, h 6 évnyi emlékkel birkózom épp...
    :D

    :J

    VálaszTörlés
  2. csak hogy legyen egy kis itteni vonatkozás is:
    A videó feltöltése után fél nappal már ez jelenik meg nálunk:
    "A videó tartalmazza PIAS, SME és EMI tartalmát. Már nem érhető el az országodban."
    Hát itt azt hiszem valahogy szigorúbban veszik a dolgokat. A legtöbb jútúb videót nem tudjuk megnézni.. nem is olyan rossz néha, hogy Magyarországon nem működik minden olyan flottul :)

    VálaszTörlés