2011. május 1., vasárnap

nekem is :)


már egy hete tartozom ám a vallomással: vettem én is biciklit.
ma azzal, hogy felragasztottam pár matricámat (köszi Heni és vizuális kommunikáció házi) az utolsó simításokat is elvégeztem. szóval Ő az. Ő az enyém. hű társam múlt szombat óta. szép zöldes-arany színű, kék első villával. azt hiszem az egy másiké lehetett eredetileg. diamant márka, vadiúj kicsit rozsdás bolhapiacos. 25€ volt, ez magába foglalta a kis első kerék nyolcast is bónuszként. de a váz szerintem szép, a hegesztési varratok helyett papucsos, és az első villa is klassz, ahogy a befogása meg van oldva.

természetesen még aznap kellett rögtön egy zárat venni hozzá, de a legsürgősebb mégis és gumikacsa-duda volt. anélkül nincs bicikli. mióta itt láttunk több bringán is és a boltban, ez bizony megpecsételődött. de ez nem is duda, hanem du(ck)da. ezennel jelentem, azt hiszem sok káros behatás ért mostanában a szóviccek területén...

4 megjegyzés:

  1. Timi humorerzekenek elrontasaert ezuton is elnezest mindenkitol :D

    VálaszTörlés
  2. máskor is veszünk bringát, a blog nézettsége rekordokat döntöget :)
    Timi, zajos a kacsáscanga sikere :))

    VálaszTörlés
  3. Miért férfi bringa? Remélem Gábor csak a humorérzékedet rontotta el. :D

    VálaszTörlés
  4. :DDD
    még nincs elrontva a humorom hé! :)

    egyébként nem tudom. nekem mindegy volt. :) azért a bolhapiacon nem tolják ki a raktárból a kívánságainkak megfelelőt :)))

    VálaszTörlés