2011. május 13., péntek

Ungarn & Prezi

Ma németórán megnyitottam a kiselőadások sorát. Vortrag-om mi más is lenne, mint egy kis hazai bemutatkozás, 15 perc Ungarn. A sok kép, kevés szöveg, sok melléksztori recept itt is bejött. A prezitől meg hanyattvágódtak. Ill a Prezitől.

És amikor 5-en (a kb 12-ből) odajönnek óra után megkérdezni, hogy miben csináltam, és mi is ez, és tényleg magyar-e. Na ez az országimázs :)

Akit érdekel:


és hogy a lassan klisé videó se maradjon ki: Get engaged!
Meg ami mégse került bele.. a lényeg azt hiszem nem menne át :)



Ha te tudnád, amit én... hogy Budapest nyáron sokkal szabadabb! :)

4 megjegyzés:

  1. ZSENIÁLIS! :) így kell ezt csinálni, kéremszépen!

    VálaszTörlés
  2. Hinyje de módi ez!
    Amikor e végén az egész látszik és Magyarország alakú na akkor teljesen totálisan behaltam:D

    VálaszTörlés
  3. köszi mindenkinek :)
    ha ezt tudom, h ilyen népszerűsége lesz, azért még dolgoztam volna rajta.. Pl. h Kisfőnöknek is leessen az elejétől fogva, hogy az Magyarország :D

    VálaszTörlés
  4. fú defrankó lett! tetszik az az ábécés cucc, és külön dícséret a rajzfilmekért! :) Honnan vannak ezek a Bp fotók? :O Amúgy képekkel feltöltve kicsit szív alakú is...hát igen szertjük :)
    Bálint

    VálaszTörlés