2011. május 25., szerda

Elbeflohmarkt

azaz a bolhapiacunk :)

de először kérem jelentkezzen az, aki tud egy olyan blogot, ahol lehet normálisan a képeket kezelni, mert ... na. nem részletezném inkább...

szóval. az elmúlt szombaton már harmadszor látogattam meg az Elba partján található mindenes kincses(kacat)bányát. ideje volt már mesélni róla. szégyenletes, de otthon nem voltam hasonlón eddig.
nem hinném, hogy létezik bármi, amit itt ne lehetne megtalálni. legalábbis az elmúlt 100 év tárgyait figyelembe véve biztosan nem. ipad-et ugyan keveset láttam, de ez az a hely, ahol nem lepődik meg az ember semmin. van mondjuk más ilyen is, de azt kollégiumnak hívják, hagyjuk. :)

mint arról már beszámoltunk, biciklit ide járunk venni, mást még nem mertem. aki giccshalmokat akar, annak is itt a helye. de ha egy lakást szeretnék berendezni, az biztos, hogy innen beszereznék egy-két menő vagy vicces vagy nosztalgikus vagy "annyiraszarhogyazmájó", vagy egyszerűen csak hasznos és szép dolgot. nos, a kiszáradt macskamúmia azonban nem ide tartozik. de azért érdekes. az egyik képen látható az orvosi műszerek között. megfogott, na.

viszont a bőröndök... hát azt imádom. de nem személyeskedem, szóval szépek. és bútorok közül főleg találni nagyon aranyos kis dolgokat. és fényképezőgépet is lehet venni, a nagyon régi (évszámokban nem vagyok jó) gép mellett például ott virít egy Nikon. generációk találkozása. addig jó míg nem a sajátomat látom itt. nem lenne nagy csoda. ugyanis, bár nagyon jó itt Szászországban, a fényképezőgépet itt is el lehet hagyni. tapasztalat... ezek még a régebbi képeim. és loptam Nóritól is :) kösziii :)

ha kattintotok képekre, akkor jobban látszanak a kis apró csodák. ja igen, a doboló fazon mellett a nénin én sem annyira tudtam értelmezni a rózsaszín szárnyakat, de nem kell minden érteni.

3 megjegyzés:

  1. Zsííír! ha megyünk megnézzük! :)

    P

    VálaszTörlés
  2. A szárnyas néni éppen arcot festett. Bármi amiből pénzt lehet csinálni, megvan itt.. Eszméletlen időt el lehet tölteni.. És rájössz, hogy nem csak a ti padlásotok van tele kidobandó szarokkal. Hát ezeket próbálják meg itt eladni :)

    VálaszTörlés
  3. Az a macska..., hát nem találom a szavakat. Kész.
    :J

    VálaszTörlés