2011. július 13., szerda

Bicajoooooooom no.2.

Illetve bicajozások. Ugyanis új biciklim van már egy ideje, ugyanis előző kitűnő vétel kicsit megadta magát. Történetesen a váza elrepedt, majd szépen keresztmetszetben eltört. Ennek ellenére használtam még jópár hétig a kék Classic-ot, mert lehet kapni kék szigszalagot a Conradban a szomszédban. :) Amúgy használható, mert női váznak hála, közel van egymáshoz a két becsatlakozó rúd, és összetartja.. Tanult műszaki értelmiségnek párja nincsen ugyebár.

Újabb szerzeményem természetesen szintén a flohmarktról van, honnan máshonnan :) Kb véletlenül találtam. Nem volt semmi épkézláb bicaj, a legeslegvégén láttam meg ezt, azt hittem valakié, és csak le van támasztva. De kiderítettem, hogy eladó. Viszont alkudási technikámon van még mit fejleszteni. Ugyanis megkérdeztem, hogy mennyibe kerül. - 10€. - ?!??!!  Rögtön visszakérdeztem, hogy mi a baja, hogy csak ennyi. Rossz magyar beidegződés. Túl olcsó, át akarnak vágni tuti. Hát mire mentem vele két kört, már 12€ lett. De lakattal együtt. Hát így jött velem e lila csoda, bevásárlós-csajos kormánnyal, félig működő dinamóval, de nem törött vázzal! Egy kis rozsda kell, az csak a patináját emeli. :)


Plusz egy nagy előnye lett a vásárlásnak: így plusz egy canga állt a házhoz, szóval van vendégbicikli. Sőt, kettő is, mert a Yura bicaját is elkértem, úgyse használja. Mert hogy szerinte nagyon tragacs. Hát.. szerintem jobb állapotban van, mint bármelyik másik a bicajgyűjteményünkbe.. Orosz fizikus, inkább no comment.

Tehát ha 2-nél nem több vendég van, akkor közlekedés megoldva. Kinga és Pásztor tesztelték, túlélték, szóval kiválóan teljesítik a szolgálatot a  drótszamarak. Illetve a kék turbózott kibírta Julit, Gábort, Kingát, Valeriyt, Timit egy bicajtúrán, most Tomi után kezd haldokolni. Azt hiszem a "fesztiváltelefon" jelzőt kibővíteném és bevenném a "fesztiválbringa" kategóriába. Aki még életében használni akarja, igyekezzen ;)


Ja, termesztésen felturbózva egy békás dudával. Brekk. Nagyon menő. Hatalmas előnye, hogy bárhol rögtön kiszúrjuk a biciklijeinket, azaz Timi kacsáját és az én békámat :) És nem sokan értik, miért is jó hatalmas színes duda egy bicajra. Amateurs.

1 megjegyzés:

  1. A bicajpark csökken, elkelt 10€-ért a törött, kék, sokat látott drótszamár.. darabjaira fogják szedni.. :S
    Aki szeretné megmenteni a másik kettőt, jöjjön értünk egy jóóó nagy autóval júli 29.-én!! :)

    VálaszTörlés